Lydia met pensioen

Vanaf 1 mei is Lydia van Huisje 2 met pensioen gegaan. Ze werd uitbundig gevierd door de kindjes en haar collega’s op haar laatste werkdag. Veel knuffels, kusjes, tekeningen, kadootjes, die waren welverdiend.

Bij Lydia konden de kindjes altijd terecht en vonden bij haar rust, ze bleef de rust zelve in elke situatie. Ook collega’s konden steeds bij haar terecht, een topvrouw. We gaan haar zeker missen!!

Meer nieuwtjes

Kom van dat gat af

Een actie van vrt in samenwerking met Gezond leven en Sport Vlaanderen op 2 april waar we zeker iets mee wilden doen. Niet dat onze

Lees meer »

Sint in de Kribbe

Wat werden we weer verwend dit jaar door Sinterklaas en zijn pieten. We hadden al lekkere koekjes gehad in de schoentjes en op 2 december

Lees meer »