Vanaf 1 mei is Lydia van Huisje 2 met pensioen gegaan. Ze werd uitbundig gevierd door de kindjes en haar collega’s op haar laatste werkdag. Veel knuffels, kusjes, tekeningen, kadootjes, die waren welverdiend.
Bij Lydia konden de kindjes altijd terecht en vonden bij haar rust, ze bleef de rust zelve in elke situatie. Ook collega’s konden steeds bij haar terecht, een topvrouw. We gaan haar zeker missen!!




























