Sint in de Kribbe

Wat werden we weer verwend dit jaar door Sinterklaas en zijn pieten. We hadden al lekkere koekjes gehad in de schoentjes en op 2 december werden we verrast door veel speelgoed en bezoek van Sint zelf! Het ontbijtteam had alles klaargemaakt voor een heerlijk ontbijt voor ouders en kindjes in de groepjes. Degenen die wilden/durfden konden bij Sint op de bank zitten voor een babbel en een foto. Weer een heel geslaagde dag!

Meer nieuwtjes

Lydia met pensioen

Vanaf 1 mei is Lydia van Huisje 2 met pensioen gegaan. Ze werd uitbundig gevierd door de kindjes en haar collega’s op haar laatste werkdag.

Lees meer »

Kom van dat gat af

Een actie van vrt in samenwerking met Gezond leven en Sport Vlaanderen op 2 april waar we zeker iets mee wilden doen. Niet dat onze

Lees meer »